neljapäev, 31. detsember 2009

New hobbies / Uued hobid

*Well one of the things came out of the other...I've been doing cards for some time & now I thought to try to make a scrapbook to my friend Heli for the holidays.I piked up some poets ( sorry, but I'm a very poor making my own poetry:)) whom I like & chose some of their works to this little booklet.
*Ühest asjast kasvas välja teine...Olen juba mõnda aega teinud ise kaarte ja mõtlesin, et prooviks teha Helile pühadeks väikese raamatu.Valisin välja mõned oma lemmik luuletajad (sorry, aga minust endast pole eriti luuletuste kirjutajat:)) ja mõned nende luuletustest leidsid koha selles raamatus.












*Also I've been experimenting lately with making my own jewelry, nothing big so far but it is just the beginning.Beside I have many other things in my mind that I try to do in the coming year but it's early to tell what are they.But it should be fun!
*Samuti olen viimasel ajal katsetanud ise ehete tegemist, ei midagi erilist, aga see on alles alguse asi.Peale selle on mul veel paar asja mõttes, mida uuel aastal proovida võiks, aga on veel vara nendest rääkida.Igatahes peaks olema lahe!

Kommentaare ei ole: