kolmapäev, 30. detsember 2009

Christmas 2009 / Jõulud 2009

*Christmas is over for this year.It was another quiet time with the family & as a tradition I didn't get too many presents , of course some usual stuff that I've wanted like clothes & books.But here I put up some I felt were worth to mention.
*Jõulud on siis jälle läbi.Oli järjekorselt vaikne püha koos perega ja nagu meil kombeks on, ei olnud ka see aasta väga palju kingitusi.Muidugi nagu alati sellised asjad, mida olen alati tahtnud nagu riided ja raamatud.Kuid siia panin mõned sellised asjad, mis mulle tundusid mainimist väärt.

*First is my personal Christmas tree with its significant huge heart as the only decoration.I don't like to have tree cut down from the forest.Mom & dad still have the traditional tree but I've tried to use artificial trees which simply don't have the right feeling.So for two years now I have bought myself a Canadian fir & in spring I'll plant it to the garden.I should have a nice hedge after few years :).
*Esiteks minu isklik kuusepuu koos oma ainukese, aga see-eest väga olulise ehtega-süda. Mulle ei meeldi kui metsast raiutakse kuuski.Ehkki ema ja isa kasutavad endiselt ikka traditsioonilist kuusepuud, olen mina proovinud viimastel aastatel kasutada kunstlike kuuski, aga tee mis sa tahad, ei ole see ikka nagu see õige.Ja nüüd olen ma juba paar aastat ostnud kanada kuuse & kevadel saan ma ta aeda istutada.Mõne aasta pärast peaks seega mul juba päris korralik kuusehekk olema:)

*I mention this gift as a example of a simple but a warm present.Sometimes there is no need for something big.It was given by my co-worker, really unexpectedly but put a warm feeling in the heart. We don't really need to have something big & expensive as long it comes from the heart!.And look, the tiger even smiles!:)
*Ma mainin seda kingitust kui näidet lihtsast kuid südamest tulevast kingitusest.Vahel ei olegi paljut vaja.Selle sain ma ühelt töökaaslaselt, täiesti ootamatult, kuid tegi südame soojaks.Meil ei ole tingimata vaja midagi suurt ja kallist, peaasi et see tuleb südamest! Vaata, tiiger isegi naeratab!

*These two photos above were part of one gift.My friend Heli was in Egypt just before the holidays & she brought my Christmas gift from there.
*Need kaks fotot siin ülal on tehtud ühest ja samast kingitusest.Minu sõber Heli käis just enne pühi Egiptuses ja ta tõi minu kingituse sealt.
*The traditional basket full of stuff from the work.
*Ja tradtsiooniline korv koos nodiga töö poolt

Kommentaare ei ole: