pühapäev, 26. juuli 2009

Birthday / Sünnipäev

*I didn't want to celebrate my birthday big but still it turned out into 3 separate birthday parties, one going out for a pizza with two of my best friends Viktoria & Heli & then walking on the beach.Then a BBQ with the family & finally a party at work.I didn't get many presents, mostly just money but I asked for it this time 'cos in the current economical situation it was the best idea & beside it left out all the silly presents I intend to have:).

*Mul ei olnud mingit tahtmist oma sünnipäeva suurelt tähistada, kuid ikkagi tuli välja kolm erinevat pidu, üks koos kahe parima sõbraViktoria ja Heliga pitsat söömas ja rannas jalutamas.Siis veel grilliõhtu koos perega ja lõpuks sünnipäeva pidu töö juures.Ma ei saanud eriti palju kingitusi, enamasti raha, aga seda olin ma sekord ka palunud kuna praeguses majanduslkus olukorras tundus see mõistlik ja pealegi jäid öra kõik tõsiselt mõttetud kingitused, millega mind tavaliselt õnnistatakse:).



*Walikg on the beach.Pärnu beach can be one of the most beautiful places in the world.You don't really have to go the other side of the earth for having a good beach.

*Jalutamas rannas.Pärnu rand on vaata, et üks ilusamaid kohti maailmas ( vaat' selles osas olen ma nüüd küll kolka patrioot:)).Sul ei ole tingimata vaja minna teisele poole maailma, et leida üks korralik rand.
*Yachts were sailing at the sea.

*Ja üks jaht on mereteel...:)
*Pärnu beach promenade in the setting sun.

*Pärnu rannapromenaad loojuvas päikeses.


*A new mamber in my cactus collection.It looks so tiny next to the big one that I got for my last birthday.

*Uus liige minu kaktuste kollektsioonis.See tundub ikka väga väike selle suure kõrval, mis ma eelmisel aastal sünnipäevaks sain.


*The flower buquette I got from the company.

*Lillekimp mille ma sain firmalt.

Kommentaare ei ole: