pühapäev, 21. juuni 2009

Cards in May-June/ Kaardid mai-juuni

Because my Cretan trip entry has kept me busy the last 1, 5 month, I haven't had chance to blog anything more, like my card makings...Of course there has been some birthdays during this time & here are the cards I've made...

Tänu Kreeta reisi blogile ei ole mul eriti olnud aega viimase 1,5 kuu jooksul midagi muud siis ülesse panna kaasa arvatud minu kaartide tegemised...Muidugi on vahepeal olnud mõned sünnipäevad ja siin on siis kaardid mida ma teinud olen...


This is the one I made for my uncle's wife Aili in May.
Selle kaardi tegin ma oma onunaisele Ailile maikuus.

Mother's Day card for my mom.
Emadepäeva kaart minu emale.


Two photos above are made of the card that I made for my co-worker Niina- entry & the cover.
Kahel ülemisel pildil on kaart, mille ma tegin oma töökaaslasele Niinale- sissekanne ja kaart ise.
And finally a card for my nephew.
Ja kõige lõpuks kaart minu vennapojale.

Kommentaare ei ole: