laupäev, 26. juuli 2008


Tere!

Mina olen siis Elin...Ütlen ausalt, et ei ole mina selles blogi asjanduses eriti kodus, aga kuna järjest rohkem on minult küsitud, et ega ma ei tahaks oma lehte kuskile neti üles panna, saigi lõpuks otsustatud, et eks proovin siin.Vaatame kuidas välja kukub...Proovin seda teha siis kakskeelsena, et ka kõik minu mitte eestlastest sõbrad sellest osa saaks...Loodan, et meeldib!


Hello!

So, I'm Elin...To be honest, I'm not that good in this blogging world.But since many of my friends have asked me if I would like to have my own page in the net, I decided why not & let's have a try in here.Let's see how it will turn out...In ideal I try to make this page bilingual so that all my friends in other countries than Estonia could have a part in it as well...Hope you'll enjoy!


Kommentaare ei ole: