esmaspäev, 19. juuli 2010

Birthday party / Sünnipäev

*I actually don't like my birthdays, it's the worst possible time of the year to be born.I never get a proper birthday party, since everybody is gone somewhere & so have to celebrate for multiple times.But I'm really grateful to my friends to even bother to come out with me or what ever, to have some kind of celebration.Here are photos from the dinner out in the pizzeria with my friends Viki & Jenny & their boyfriends.
*Mulle ei meeldi minu sünnipäevad, kõige kehvem aeg sünnipäeva pidamiseks üldse.Mitte kunagi ei õnnestu mul kõiki inimesi ühte kohta kokku saada ja niimoodi pean ma alati pidama mitu pidu.Aga ma olen väga tänulik neile sõpradele, kes vaevuvad midagi koos minuga tegema.Siin on mõned pildid õhtusöögist väljas koos minu sõprade Viki ja Jenny ning nende elukaaslastega.
*Jenny is feeding Rosco :).
*Jenny toidab Roscot:).

*It was very hot & the large coke was really in hand.
*Oli tõelsielt palav Ja see suur coca oli igati teretulnud.


*Viki & Josh.


*Now take picture how I feed my wife :).
* Ja nüüd tee pilti kui ma toidan oma naist:).








*There must have been something funny.
*Oli vist midagi naljakat.

*One of my friends got me this special mug.Thanx!
*Üks minu sõpradest kinkis mulle sellise erilise tassi.Aitäh!











Kommentaare ei ole: